
Bağıntıyı Tanımlayalım:
T:={SSS;SSK;SKS;SKK;KSS;KSK;KKS;KKK} olmak üzere.
T kümesini daha basit şeklinde yazalım : S−1:=K ve (S−1)−1:=K−1:=S1=S Tanımlarsak ;T:={SiSjSk | i,j,k∈{1,−1}}
X,Y∈T,X<Y:⇔4.adımda ,Y→SiX
Not: X>Y⇔Y<X
Örneğın : 4.adımda SSK→S1SKS ve S1SKK demek ki SKS<SSK ve SKK<SSK olur.
Ilgınç bir gözlem daha : SiSjSk>S−jSiSj;∀i,j,k∈{1,−1} Yanı bu oyunda kazanma şansını artırmak için (eğer Gözlemim her zaman doğru ise) grafik bakmadan uygun bir dizi seçersın. Yeter ki ilk olarak rakıbı dizisin seçilecek..
Örnek: Rakıbı , SKS seçerse bende K−1SK=SSK seçmeliyim.